Ta med sig

Som deltagarna tar du naturligtvis med dig det du tror att du behöver, så som diabetesnödvändigheter, träningskläder och nåt skönt att ha på sig när vi inte tränar.
Här är en kom i håg lista på saker som är bra att ha med och sånt som är lätt att glömma.

* Vatten/sportdrycksflaska (funkar bra med en vanlig pet-flaska, om du inte vill fästa den på mtb-cykeln)
* Spinningkläder, det är skönt med cykelbyxor och cykelskor men går lika bra utan.
* Liten handduk till spinning, om du svettas mycket. Det finns pappershanddukar också.
* Vanliga inneträningskläder, för styrketräningen
* Utekläder för löpning/cykling
* Kolhydrater, vi kommer att träna mycket och det krävs en del att fylla på med. Godis, russin, saft, sportdryck, gel, sockerbitar, druvsocker, det är bara att blanda och ge.
* Liten midjeväska, ryggsäck eller tröja med fickor till distanspasset (sportflaska till cykel)
* Handduk, tvål o sånt, vi duschar på träningsanläggningen efter träningspassen och inte på hotellet.
* Paraply eller regnjacka om det är dåligt väder, ca 10 minuters promenad mellan SATS och hotellet

IMG_0345

Annonser